Забыл совершенно про это дело, оказывается давно было готово.
На вампиров.
VtR Charlist
Name -Имя
Concept-Концепт
Player- Игрок
Virtue- Добродетель
Vice- Порок
Chronicle- Хроника
Coterie- Котерия
Clan- Клан
Bloodline- линия крови/родословная
Covenant- ковенает
Attributes- Атрибуты
Mental - ментальный
Intelligence - интеллект
Wits - сообразительность
Resolve- решительность
Physical - физический
Strength - сила
Dexterity- ловкость
Stamina- выносливость
Social - социальный
Presence - внешность, внушительность, внешний вид
Manipulation- манипулирование
Composure- самообладание
Skills-умения, навыки
Mental-ментальные Merits - преимущество
(-3 Unskilled)
Academics-академические Flaws - недостатки
Crafts- ремесла Blood Potency- сила крови
Computer- компьютер Clan Weakness-клановая слабость
Investigation- расследование Vitae- витэ, запас крови
Medicine- медицина Vitae per Turn- витэ за ход
Occult- оккультизм Humanity- человечность
Politics- политика Health- здоровье
Science- наука Willpower- сила воли, воля
Disciplines-дисциплины
Physical- физические
(-1 Unskilled)
Athletics- атлетика
Brawl- драка, рукопашный бой
Drive- вождение
Firearms- огнестрельное оружие
Larceny- воровство, кража
Stealth- скрытность
Survival- выживание
Weaponry- холодное оружие
Social- социальные
(-1 Unskilled)
Animal Ken- знание животных
Empathy- эмпатия
Expression- экспресия
Intimidation - запугивание, устрашение, шантажирование.
Persuasion - убеждение
Socialize- коммуникабельность, общительность
Streetwise- знание улиц
Subterfuge- обман, увиливание
Size -рост, размер, габариты
Speed- скорость
Defense -защита
Armor - броня
Initiative Mod - инициатива
Experience - опыт
Advantages- достоинство
Defense (the lowest of Dexterity or Wits), Health (Stamina + Size), Initiative (Dexterity + Composure), Morality (7 for starting characters), Size (5 for most humans), Speed (Strength + Dexterity +5), Willpower (Resolve + Composure), and Virtue/Vice
Virtues: Charity-милосердие/человеколюбие, Faith-вера, Fortitude-сила духа/стойкость, Hope- надежда, Justice-справедливость, Prudence- благоразумие, Temperance- воздержанность
Vices: Envy-зависть, Gluttony-чревоугодие, Greed- жадность/алчность, Lust-похоть, Pride-гордыня, Sloth- лень, Wrath- гнев
DEVOTIONS- практики/техники
RITUALS- ритуалы
ALLIES -союзники
RESOURCES- ресурсы
CONTACTS- контакты
RETAINER- ресурсы
HERD- стадо
STATUS- статус
MENTOR- ментор/наставник
OTHER- прочее
POSSESSIONS- имущество/собственность
GEAR (CARRIED) – экипировка (носимая)
EQUIPMENT (OWNED) - снаряжение/экипировка (с собой)
VEHICLES- транспорт/ транспортное средство/техника
MISC- разное
VINCULUM- винкулум
HAVEN- убежище (LOCATION- месторасположение/местонахождение, DESCRIPTION- описание)
OTHER TRAITS- прочие черты/трейты
Attributes 5/4/3
•Skills 11/7/4 (+3 Specialties)
•Clan (+1 bonus Attribute; see p. 92)
•Covenant
•Blood Potency 1 (May be increased with Merit points)
• Disciplines 3 (Two dots must be in-clan)
•Merits 7•(Buying the fifth dot in Attributes, Skills or Merits costs two points)
•Health = Stamina + Size
•Willpower = Resolve + Composure
•Size = 5 for adult human-sized Kindred
•Defense = Lowest of Dexterity or Wits
•Initiative Mod = Dexterity + Composure
• Speed = Strength + Dexterity+5
•Starting Humanity = 7
•Vitae = d10 roll
•Attribute: New dots x5
•Skill: New dots x3
•Skill Specialty: 3
•Clan/Bloodline Discipline: New dots x5
•Theban Sorcery or Crúac Ritual: Ritual level x2
Other Discipline/Coils of the Dragon: New dots x7
•Merit: New dots x2
•Blood Potency: New dots x8
•Humanity: New dots x3
•Willpower: 8 xp